Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Medische blunders Nederland

  • Medische blunders Nederland

    Heb u ook een blunder mee gemaakt bij uw doctor, en wilt u ook uw verhaal kwijt.

    Stuur mij uw verhaal en ik zet het op de site.

  • jw ulu wiskamp

    op 24 januari kwam ik te vallen op het balkon .

    kon niet meer opstaan omdat er geen hulp kwam op mijn geroep om help ik woon alleen heb ik me door het koude water naar de balkondeur gerold want ik kon niet meer staan . met veel pijn binnen gekomen bij de telefoon kon mijn zoon bellen die meteen kwam ik lag nog op de grond.hij belde 112 maar die kwamen niet het was niet levens bedrijgend ok. de huisartsenpost gebeld komt u maar hier heen we hebben het druk en geen dokter vrij . ja maar dat gaat niet moeder kan niet opstaan .meneer u ziet maar hoe u het doet kom maar hier heen.

    ma kan je in de auto komen /tuurlijk niet zei ik kan niet eens zitten of staan.

    ik zeg breng mijn scootmobiele naar binnen en bel de rolstoel taxi met heel veel pijn is dat gelukt.mijnheer de dokter riep mijn naam en liep weg de deur ging dicht nu kon die alleen met pas geopend worden dus er moest een zuster aan de pas komen .wij naar binnen komt hij ons tegemoet en waar gaat u heen ?heb een afspraak denkt u dat ik met deze drukte op u ga zitten wachten .ja maar dokter de deur………. ok gaat hij naast me zitten en zegt rookt en drinkt u . ik zeg dokter ik rook als een ketter en zuip als een maleier maar ik kom voor mijn knie en enkel.mensen die een hersen infarct krijgen zijn zelf schuld 2 jaar geleden een infarct gehad . hij gaat naast me zitten kijkt naar mijn knie zit er niet aan en zegt ik denk gekneust ik geef u pijn stillers en bel cardiniva voor hulp .ik zeg dokter zou u niet een foto maken ik ben 21 jaar arts ik weet wat ik zeg niet nodig. ik kon gaan. lang verhaal iets intekorten cardiniva zag het niet zitten .u hoort in het ziekenhuis te liggen huisartsenpost gebeld andere dokter inmiddels . haha een vrouw die op de scootmobiel hier komt oplaten nemen nu doe ik niet aan mee. cardiniva iemand gebeld ik moest naar raalte revalidatie de hartkamp ja hoor met ambulace heen gebracht

    gillen van de pijn elke bobbel deed zeer. 1 week op bed toen eruit en in therapy pijn alleen maar erger maar anders ze hebben me laten lopen weer naar huis na 3 weken hier naar de hartkamp in raalte geweest te zijn.

    ik heb de therapie hier door gezet maar het ging niet uiteindelijk toch een foto .

    de zuster komt en zegt mevr ik breng u naar de acute opvang want u knie is gebroken ok .

    de chirurg kijkt en zegt dat is een oude breuk daar begin ik nu niet aan eerst een scan en dan in overleg kijken wat we gaan doen maar het word wel een operatie.

    vandaag geweest de ortopedist zegt u heeft een zeer ernstge breuk en als u toen gekomen was hadden we dat toen kunnen verhelpen nu is dat letsel zo ernstig dat de knie verzakt is.en er weefsel om de breuk zit u bent diabetici hart patient .we laten de breuk eerst helen en dan een nieuwe knie over een paar maand de pijn word hopelijk voor u minder maar kan ook wel blijven .ik heb veel vocht in het been wat weer andere problemen geeft

    ben verdrietig en boos vind u dat ik gelijk heb dat ik deze arts aanklaag/mischien komt deze brief verwarrend over op u ik ben bereid om met u telf contact opte nemen als u dat wilt.vriendelijke groet hanny uluMedische blunders Nederland schreef:

    >

    > Heb u ook een blunder mee gemaakt bij uw doctor, en wilt u

    > ook uw verhaal kwijt.

    > Stuur mij uw verhaal en ik zet het op de site.