Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Arrogantie van de macht

  • Jan Zwaans

    De ambtenaren van de gemeente Den Bosch moeten Paul Kriele niet. Met een lachwekkende actie proberen ze hem te dwarsbomen.

    Wanneer roept iemand deze knuppels eens een halt toe?

    Den Bosch begint steeds meer te lijken op een stad waar een paar figuren het voor het zeggen hebben voor wie de uitspraak ‘Arrogantie van de macht’ wel lijkt te zijn uitgevonden.

  • Eric Manders

    Helemaal eens. En wat dacht je van de nieuwe “wijkcontracten voor veiligheid”-plannen van burgemeester Rombouts? Dan moeten de actieve wijkbewoners er hun handtekening voor zetten dat de rest van de wijk ook meewerkt, anders val je goeddeels buiten de boot als budgetten verdeeld worden. Ik ben er dan ook van overtuigd dat hij nooit ervaren heeft hoe het dagelijkse leven in “zo'n” wijk voor de wel actieve bewoners (vrijwilligers) in de praktijk is.

    Zo ben ik ook erg benieuwd naar de ledenlijst van Tennisclub De Pettelaar. Welke sportvereniging kan nu nog verder uitbreiden in het centrum? Ten koste van veelgebruikt openbaar groen (Zuiderpark) nota bene? Volgens mij was elke andere vereniging die zoveel ruimte nodig had allang naar een plek verder van het centrum verwezen. Wie zouden daar toch allemaal lid zijn?