Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

carnaval

• Nick

Mensen,

ik wil met een paar maten van me bij jullie carnaval gaan vieren. Ik weet alleen niet wanneer dat precies is en wat ik het beste kan doen. Een hotel of camping??? En welk hotel of camping.

Laat het me wete ajb.

Groete uit Den Helder

• Peter

Ik vermoed dat je weinig respons zult krijgen, want ze zitten in Den Bosch niet bepaald te springen om carnavalsvierders van boven de rivieren. Traditiegetrouw geven die namelijk veel meer problemen dan de echte Oeteldonkers, die tijdens carnaval redelijk gemoedelijk zijn.

Vrije hotelkamers zul je in een straal van twintig kilometer niet meer kunnen vinden. Die zijn een jaar voor carnaval al bezet.

Campings? Zijn die open dan? Beetje aan de kouwe kant denk ik.

Misschien kun je nog het beste een advertentie plaatsen met een verzoek om slaapplaatsen bij particulieren. Gebeurt steeds meer. Maar niet zeggen dat je van boven komt, want dan maak je weinig kans. ;)

Het programma voor carnaval vind je op www.hoftheaterderamadeiros.nl en www.oeteldonk.org

Het is in 2004 carnaval van 22 tot en met 24 februari.

Veel plezier!

• Frank

Nick,

een hotel lijkt me beter. Als je tenminste een kamer kunt vinden. Den Bosch is niet zo heel groot dus welk hotel je ook neemt je zit nooit ver van het centrum af.

Als je echt op een camping wil verblijven kom je al snel buiten Den Bosch te zitten. In Vught en Cromvoirt zitten een paar campings. Probeer die eens.

En iedereen is welkom in Oeteldonk. Mits zij zich gedragen natuurlijk ;)

• Johan K

Ik ben het met de vorige schrijver eens.

A. Zijn er tot Tilburg al maanden geen hotelkamers meer te krijgen.

B. Is Oeteldonk niet bepaald tuk op Randstad-carnavalsvierders.

C. Zijn alle campings hartstikke gesloten.

Helaas