Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kindertehuis DE SPRANKEL

  • Lenie Brands

    Gezocht voor een reunie personen die in de periode 1955 - 1965 gewoond en of gewerkt hebben in het kindertehuis DE SPRANKEL in Veldhoven.

  • R.Albers

    Hallo mijn naam is Riny heefer ik heb samen met mijn 2 zussen en 1 broer in de sprankel gezeten vanaf 1962 tot 1967

  • Ferry Janssen

    He riny,

    dan ben ik benieuwd waar je gezeten hebt. Ik heb daar gezeten van 1968 t/m 1970 met 3 zussen. Eerst zaten wij bij elkaar en later mocht ik alleen naar ik dacht de high chapparel.

    Ik heb alleen geen flauw idee wie er bij mij in de groep zat.

    Dus ik ben benieuwd, ook heb ik geen enkele foto uit die tijd van de sprankel nog de personen die er zaten.

  • Paolo Brocca

    hallo…..ik heb tussen 1972 en 1975 ook op de sprankel gezeten,

    en heb daar helaas ook geen foto's aan overgehouden

    best leuk om na zo'n lange tijd nog mensen tegen te komen

    die daar ook hebben gewoond :o)

    ben al lang aan t zoeken op internet naar anderen die er gewond hebben

    en naar foto's maar die schijnen onvindbaar te zijn totnutoe

    namen van die tijd schieten me zo snel niet te binnen

    david en zn broer “eksteijn”…?

    en natuurlijk "juffrouw Coleta zij leek zoveel op nana mouskouri toendertijd hahaha

    owja naast mij waren ook mn zus franca en mn broer angelo op de sprankel

    gr Paolo

  • Angelo BRocca

    Das wel grappig Paolo…

    Ik heb daar ook in dezelfde periode gezeten.

    Precies exact dezelfde dag en uur …

    Als je Geintreseerd ben neem contact met mij op…

    Je broertje

    Angelo Brocca

    s.a.brocca@hotmail.com

  • Claudia Wouters

    Hallo allemaal,

    Ik heb ook op de Sprankel gezeten. Van ongeveer 1973 tot ongeveer 1975. De namen Leon en Esther Richard en Helene Trappen en een zekere Conny (Indisch) is me bijgebleven. Heb in de Heidehuppertjes gezeten. Juf Coleta komt ook nog vaag voor. Zou inderdaad heel graag met enkele in contact willen komen. Alleen is het vaak moeilijk om mensen van die tijd op te sporen. Mijn naam was toen Astrid Couwenberg. Door priveredenen heb ik een naamswijziging gehad. En heet nu Claudia Wouters. Verders weet ik dat je voor een x bedrag een keer in de week naar het snoepwinkeltje mocht gaan om wat te kopen. En als je jarig was dan mocht je bij de keuken doorgeven van wat je die dag graag wilden eten. Dat weet ik er eigenlijk nog van. Wie weet hoor ik nog wel iets van die periode.

    Met vriendelijke groeten,

    Claudia Wouters (Astrid Couwenberg)

  • Paolo Brocca

    leuk :o) eindelijk iemand gevonden die nog iets weet

    zelf weet ik er ook niet zo heel veel meer van maar t gekke is dat er

    weinig of niks te vinden is van die tijd

    ik moet je wel heel eerlijk bekennen dat jouw naam me nog niet heel erg veel zegt sorry :o( maar toch ik was benieuwd of ik ooit nog ns iemand zou treffen die daar ook gewoond heeft en wat zijn of haar bevindingen daarover waren/zijn zelf heb ik geen enkele foto meer uit die tijd door de jaren heen verloren gegaan helaas heb jij er nog wel?

    wie weet kletsen we vaker tot dan……… groetjes Paolo BroccaClaudia Wouters schreef:

    >

    > Hallo allemaal,

    >

    > Ik heb ook op de Sprankel gezeten. Van ongeveer 1973 tot

    > ongeveer 1975. De namen Leon en Esther Richard en Helene

    > Trappen en een zekere Conny (Indisch) is me bijgebleven. Heb

    > in de Heidehuppertjes gezeten. Juf Coleta komt ook nog vaag

    > voor. Zou inderdaad heel graag met enkele in contact willen

    > komen. Alleen is het vaak moeilijk om mensen van die tijd op

    > te sporen. Mijn naam was toen Astrid Couwenberg. Door

    > priveredenen heb ik een naamswijziging gehad. En heet nu

    > Claudia Wouters. Verders weet ik dat je voor een x bedrag een

    > keer in de week naar het snoepwinkeltje mocht gaan om wat te

    > kopen. En als je jarig was dan mocht je bij de keuken

    > doorgeven van wat je die dag graag wilden eten. Dat weet ik

    > er eigenlijk nog van. Wie weet hoor ik nog wel iets van die

    > periode.

    >

    > Met vriendelijke groeten,

    >

    > Claudia Wouters (Astrid Couwenberg)

  • jeannette dings

    hallo,

    ik was het stukje hier boven aan het lezen en er kwam een naam bekent voor conny heet zitter met haar achternaam.

    een tip mischien er is een hyves aan gemaakt voor de sprankel mischien kom je zo oude bekende tegen.

    groetjes oud sprankel bewoonster

  • ans van dinther /trum

    hallo allemaal ik heb op zonnehoek dduck en de eekhoorn gezetten mijn zus was er ook zij heet marie louise van dinther nu de kort van dinther .wie kent mej sneders nog of ad de kok of dankers de fietsen maker

  • Paolo Brocca

    hoi hoi Ans leuk dat er meer en meer reacties komen

    van vroegere sprankel bewoners meneer Dankers ken ik nog wel ja

    iedereen had daar toen schrik van of was in ieder geval best onder de indruk van die man als hij in de buurt was hahaha heb jij misschien nog foto's uit die tijd?

    ikzelf heb oa in de heidehupper gezeten leuke tijd was dat wel helaas is er weinig meer te vinden uit die tijd misschien dat deze berichtjes helpen

    hoor nog graag van je gr Paolo Brocca

    lechef_a@hotmail.com