Wie kan mij helpen om mijn vroegere pony terug te vinden. Graag zou ik willen wetten hoe het met haar gaat. Door omstandigheden moesten we haar 12 jaar geleden verkopen. Terug aan de fokker. Waar ze vandaan kwam. Twee jaar daarna hebben wij contact op genomen met de fokker ( P.van Vliet ) om te kijken of we haar weer terug konden kopen. Tot onze schrik bleek die te zijn overleden. En wij waren daar helaas niet van op de hoogte gebracht. Een familie lid van de heer P. van Vliet (fokker) heeft helaas heel dom de paarden verkocht zonder papieren aan een handelaar. Na veel telefoontjes blijk de man (handelaar) ook al te zijn overleden. En omdat een handelaar geen administratie bij houd, weet ik niet aan wie de handelaar de paarden heeft verkocht. Maar ze staat nog op onze naam. En wij hebben een kopie van haar papieren. NRPS stamboek. Nederlandse pony met arabisch bloed N.P.A.
Ponystamboek
Naam: Phalady
Reg- nummer: NPA 9100407*91
Geboorte datum: 7 april 1991
Geslacht: Merrie
Kleur: Vos
Aftekeningen: sm.bl.bo. aan r.zijde iets breder onder vls. Kl. En b. nsg. Indr. o. nsg. Meest w.vl. voor op b.lip, tussen bl. En l. oog verspreide witte haren.rv. w.v. jv. W.v. bi. Opl., b.a.b. half witbeen.
Vader: Oosterveld’s Marsaz ox
Moeder: Maija npa stb 86*99 ster
Er staat nog veel meer in de papieren. Maar dat is alleen voor de genen die aan kan tonnen waar ze is.
Ik hoop dat iemand haar herkent, en contact met mij wil op nemen.
Al is het fijn voor de genen die haar nu heeft, om te wetten waar ze vandaan komt, ik heb een kopie van haar papieren en dat lijkt mij toch erg fijn.
Ik wil alleen wetten hoe het met haar gaat en waar ze staat, als het goed met haar gaat heb ik er vrede mee. Ik kom haar echt niet afpakken. Iemand die van paarden houd weet waar ik het over heb.
Je kan me mailen via de site.