Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boschtion over FC Den Bosch

• Keessie

Ik kon vanavond niet naar FC Den Bosch - AGOVV. Dus ben ik aangewezen op Boschtion wat de wedstrijd live uitzendt. Ook op Internet!!

Maar wat een vreeeeeeeeeeeeselijk slechte verslaggever. De hele reportage hangt van AAAAAAAAAAAAAAAAAHS en OOOOOOOOOOOOOOOOOOHS aan elkaar. Het spelverloop is A B S O L U U T niet te volgen. Wanneer er een doelpunt wordt gemaakt, kun je alleen aan de reacties van het publiek horen wie heeft gescoord, Den Bosch of AGOVV. De verslaggever ligt dan vermoedelijk aan de beademing.

Een tip voor Boschtion of de toekomstige opvolger: Stuur die verslaggever, ik ben zijn naam effe kwijt nu, in het vervolg maar naar biljarten. Dat kan hij tenminste volgen. De luisteraars zijn met deze man aan de Goden overlgeleverd.

Verschrikkelijk.

• Pioen

Ad Spierings heet de man.

Grootste probleem is dat hij een hele grote fan is en te emotioneel. De wedstrijd tegen Excelsior heb ik gehoord. Soms is inderdaad niet te volgen wie nu een kans heeft. Den Bosch of de tegenpartij. Hij roep alleen oei en Aaaaaaah. Minuten later wordt uitgelegd hoe het was en ook dan is het neit te volgen.

Misschien een aardige man, die Ad, maar dit kan zo echt neit meer Boschtion. Stopppen of een ander.

• willemke

of gewoon zorgen dat je in het stadion zit… dan heb je nergens last van !!! ad moet blijven !