Hallo,

Ik ben met spoed op zoek naar een woning in Den Bosch. Het liefst via woningruil (ik woon in Zaandam), maar mocht er toevallig een woning beschikbaar zijn zonder woningruil, hoor ik het ook heel graag.

Ik woon in hartje centrum Zaandam, Amsterdam CS ligt op 10 min treinafstand, A'dam Sloterdijk slechts 4 min. Er gaan veel treinen per uur richting A'dam en terug. Ideaal dus voor mensen die op zoek zijn naar een woning in Amsterdam, maar die niet kunnen vinden.

Mijn woning is een nette, goed onderhouden woning. Er hoeft dus niks aan te gebeuren, tenzij je de kleur op de muur niet leuk vindt..

Het is een half jaar terug geverfd (voornamelijk wit, met één halve -tot de lambricering- appeltjesgroene muur), het laminaat twee jaar geleden gelegd en heeft geen beschadigingen.

Vorig jaar zijn er een nieuwe cv-ketel en dubbel glas geplaatst.

Het is een hoekwoning op bovenste (derde) etage, dus geen bovenburen, ook niet aan linkerkant. Er is een balkon waar de zon in de zomer van 9-17.30 uur op schijnt.

3 min lopen van verschillende supermarkten (AH, Dirk vd Broek en Aldi, Vomar is een minuut of 5 verder lopen), 5 min lopen van station Zaandam, bushalte op 2 min lopen. De stad is 2 min lopen.

Het uitgaanscentrum is 10 min lopen, maar het ligt ver genoeg om geen geluidsoverlast te hebben op de uitgaansavonden (vrijdag en zaterdag). Hier zijn verschillende gezellige kroegjes en dans-cafes te vinden.

Het is een fijne, mooie en nette buurt met veel parkeergelegenheid.

Er is een ruime berging op BG. De huurprrijs is 310 euro, dit is de volle huurprijs inclusief servicekosten, huursubsidie is mogelijk!!

Interesse of weet u een woning die ik in Eindhoven kan huren? Je kan altijd mailen naar s.schindeler1@chello.nl Vragen beantwoord ik graag!

Groetjes, Dewi