Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even iets totaal anders

• sarieke bok

Beste prikkers,

hoe kom ik in hemelsnaam hier terecht en wat moet ik met mijn vraag bij jullie: ik ben een onderzoek aan het doen naar de belasting / beleving van naastbetrokkenen van mensen met een psychische stoornis. Om het onderzoek wetenschappelijk te kunnen onderbouwen, heb ik ook een controlegroep nodig waartegen ik mijn ‘experimentele’ groep kan afzetten. En daarom kom ik onder andere hier terecht:

Ik ben op zoek naar mensen die éénmalig een half uurtje de tijd willen nemen om twee of drie vragenlijsten in te vullen. Dit kan zelfs digitaal, dus een postzegel is niet nodig. Een vragenlijst gaat over uw gezondheid (psychisch en lichamelijk) en een vragenlijst moet u invullen met iemand uit uw naaste omgeving in het achterhoofd (dus een partner, kind ouder dan 18, of een vader, etc.). In principe komt iedereen in aanmerking voor deelname, tenzij u zelf een psychiatrische aandoening heeft. Ik hoop dat jullie me willen helpen hiermee!

Groeten, Sarieke bok.

• anoniempje

Hallo Sarieke,

Stiekem ben ik verliefd op jou geweest….weet je eindhoven nog?

Groetjes

• sarieke bok

Dag Anoniem,

waarom stiekem? Verliefdheid is mooi, had je misschien kunnen delen.

Groetjes.

• anoniempje

Hallo weer,

Ik durfde het je niet te vertellen.

En ook nu niet, anders had ik niet anoniem gereageerd denk ik.

In ieder geval vind ik je nog steeds erg leuk.

Misschien heb ik je beeld geromantiseerd, misschien ook niet.

Jammer genoeg heb ik nu dus spijt van iets dat ik niet heb gedaan, wellicht was het beter geweest om het wel te zeggen, en dan eventueel spijt te hebben van iets dat ik wel heb gedaan ;)

Kus

• Maaike

Hé Sarieke,

Ben jij dé Sarieke, met wie ik Groningen ongeveer 3 jaar ‘huissie’ was?

Doegie, Maaike