Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hotel met carnaval?

• laura

Hoi wij komen uit noord-holland en het leek ons leuk dit jaar carnaval te vieren in den-bosch..

Kan iemand mij vertellen wanneer precies t carnaval begint…

En of iemand weet waar ik kan overnachten?

links…hotels ofzo? Of zal alles vol zijn?

Alvast bedankt

• Peter

Nou Laura

Neem maar een tent mee zou ik zeggen. Al tientallen jaren is er tijdens carnaval in een straal van 25 kilometer rond Oeteldonk (Den Bosch) geen hotelkamer meer te krijgen. Nog voor geen duizend piek per nacht.

Meestal zitten de hotels jaren op rij vol met vaste gasten, die aan het einde van carnaval voor een jaar later alweer boeken. Je kunt misschien nog het beste een hotelkamer in Eindhoven of Tilburg boeken en met de trein op en neer reizen.

Advies: Vier vooral geen carnaval in Eindhoven, want dat is een drama. En als ik jou was zou ik het ook niet in Tilburg doen. Stelt ook al niet zoveel voor. Het leukste carnaval in Brabant vind je in Den Bosch, Breda, Roosendaal en Bergen op Zoom.

En als je toch naar Den Bosch komt, laat niet merken dat je van boven de grote rivieren komt, want dat zijn nou net vaak de carnavalsvierders die in Oeteldonk voor overlast zorgen. Helaas, het is niet anders.

• Ann

http://073-horeca.startpagina.nl/

Is misschien wel een optie……

Liefs Ann

• Lique

Heb even snel voor je gekeken (heb in Den Bosch gewoond:-) en in Rosmalen is het Mercure nog vrij, dat ligt maar ca. 5 km van het centrum van Den Bosch af.

http://www.accorhotels.com/accorhotels/JSPView.svlt?pageID=reservez/fr_top.jsp&x=19&nb_enfant=0&nb_personne=1&plein_tarif=&y=5&key_attribute_ecran=liste_produit

(Ze hebben zelfs een hele goede prijs - ben uitgegaan zondag inchecken en zaterdag uitchecken).

Succes en veel plezier in Den Bosch!