Ik ben een vrouw van 57 jaar , rustig,netjes,en kom van goede komaf.

heb altijd in schijndel gewoont.Maar daar ik 18 jaar samengewoond heb met een man in een stad , is de relatie verbroken omdat mijn huidige vriend een relatie met een andere vrouw heeft.U begrijpt dat ik hier niet verder meer kan leven! Bij huis en erf sta ik pas ingeschreven , en heb een afspraak lopen met de woonconsulent voor een urgentie.

Nu is mijn vraag….wie kan en wil mij voor een korte tijd een kamer verhuren , het gaat voornamelijk over een vast adres zodat ik waar ik nu woon zo spoedig mogelijk in schijndel gehuisvest ben.

Ik heb 2 kinderen in schijndel wonen ,maar als die mij in huis nemen kom ik dus niet gemakkelijk aan een eigen huisje.

Ik zal zeer weinig vertoeven op die kamer die aan mij wordt verhuurt daar ik veel overdag weg ben (bij mijn zoon of dochter) ook slaap ik bij beiden een paar dagen in de week.

Ik ben niet aan de drank of gebruik drugs , nee , ik ben een net persoon.

Koken of wassen doe ik in de verhuurde kamer niet , ik zoek iets waar ik een vast adres kan krijgen zodat ik alvast ingeschreven sta in schijndel.

U zal beslist géén last van mij hebben , ook loopt er geen visite in en uit.

Ik ben bereid om eerst via email met U tot een gesprek te komen.

Natuurlijk tegen een vergoeding die U zelf bepaalt.

Het mag ook in ST-Michielsgestel zijn of gemonde.

Ik hoop zeer spoedig op een mailtje van een Serieus persoon die nergens op uit is.

Mijn Mailadres staat open voor U.

Met vriendelijke groeten Ine.