Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woonruimte voor student

• dutchdairyqueen667

Ik ben totaal niet op de hoogte hoe je woonruimte kunt huren in Den Bosch, welke woningstichtingen er zijn en hoe lang het duurt. Daarom een paar vraagjes….

* Waar kan ik het beste een zelfstandige woonruimte vinden? Liefst met eigen toilet/douche en als het kan ook nog een eigen keukentje.

* Hoe gaat de procedure van het inschrijven bij de woningstichtingen?

* Hoe lang bedraagt ongeveer de wachttijd voordat je ook daadwerkelijk iets gevonden hebt?

* Hoe hoog is ongeveer de huur van een simpele flat of een studentenkamer?

Zo, dat zijn veel vragen.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Bedankt!!

dutchdairyqueen667@hotmail.com

• Janny

http://073-wonen.startpagina.nl/

Succes

• dutchdairyqueen667

Dankjewel!!

Ik zie op http://073-wonen.startpagina.nl wel links naar studentenhuisvestingsorganisaties staan, maar wat zijn de woningstichtingen in Den Bosch?

• Janny

Ik weet niet welke woningstichtingen er zijn. Probeer Google eens..

Succes ermee

• Brenda

ik heb mijn kamer heel snel (= in 2 dagen!) kunnen krijgen via direct wonen (www.directwonen.nl) kost wel wat geld omdat het een kamerbemiddelingsbureau is maar het meeste krijg je terug omdat je een smak borg betaald, het is een prima betrouwbaar bureau en er gaat zelfs iemand van direct wonen met je mee om de kamer te bekijken. En het bureau staat in goed contact met je huisbaas , dus nooit gekloot. Dit bureau bied ook appartementen en studio's aan.

Verder kun je kijken of www.stichtingcamelot.nl , als je aan kunt tonen dat je een vast inkomen hebt dan kan je misschien via deze stichting tijdelijk een leegstaand pand bewonen.

En hang briefjes op in de supermarkten..helpt echt!

Succes!

Greetz,

Brenda

• mij

www.woonservicedenbosch.nl

• tamara

In 's-Hertogenbosch zitten een aantal woningbouwstichtingen. Waarschijnlijk kun je daar niet terecht omdat mensen soms moeten wachten tot vijf jaar na hun eerste inschrijving:

SWH

Stichting Hertoghuizen

Binnenkort komt er waarschijnlijk een compleet nieuw studentenhuis op de markt via een particuliere verhuurder. Alle bewoners zijn in augustus nieuw en kennen elkaar nog niet. De kamers zullen redlijk geprijsd zijn. Via deze pagina houd ik je op de hoogte.