Hallo, ik ben Christien, een vrouw van 43 jaar, werkzaam in de horeca. Ik moest vorig jaar uit mijn woning vertrekken omdat ik er geen huisdieren mocht houden. Dit was ook niet mijn plan maar tijdens een verblijf in Maleisie kwam Rendang, mijn hond, letterlijk op mijn pad. Ze was amper vier weken oud en ik heb haar met een flesje met babymelk in leven gehouden. Toen ik 7 maanden later terug ging naar Nederland kon ik haar daar niet achterlaten en heb haar dus naar hier gehaald.
Toen mijn huur opgezegd werd stond ik nog niet ingeschreven bij de woningbouwvereniging, maar ik kon gelukkig bij een goeie vriend terecht. Na bijna een jaar van zijn gastvrijheid gebruikt gemaakt te hebben wordt het tijd om te verhuizen naar een eigen stekje.
Mijn vraag aan wie dit leest is dus: wie heeft er woonruimte voor mij en mijn hond(je)? Liefst in of nabij het centrum van Den Bosch. Ik kan maximaal 500 euro all in betalen.
Ik wil eventueel een grotere woning delen met een persoon. Ben je iemand die ook graag in het centrum wil wonen maar niet zoveel huur kunt of wilt betalen dan kun je ook reageren. Tussen 700 en 1000 euro zijn er namelijk wel aardige woningen te huur.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!