Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verander uw plein!

• Joke (moderator)

Geachte heer/mevrouw,

Voor de afronding van mijn afstudeerproject van de opleiding Bouwkunde aan de TU Eindhoven ben ik op zoek naar meedenkende, kritische bewoners van ’s Hertogenbosch.

Mijn project, genaamd “De WijkWizard”, probeert te voorspellen wat de effecten zijn van een veranderende situatie op een plein. Bijvoorbeeld: door toevoeging van bankjes ontstaat een hogere mate van gezelligheid, maar is er ook een hogere kans op het aantrekken van zogenaamde “hanggroepjongeren” en de daarbijhorende overlast. De WijkWizard probeert deze problemen en effecten inzichtelijk te maken voor bewoners op en rond een specifiek plein. Het is een website die bewoners in staat stelt om bijvoorbeeld hun eigen ideeën te evalueren of om beter voorbereid naar een gemeentelijke inspraakavond te gaan.

De ontwikkeling van de WijkWizard bevindt zich momenteel in de laatste fase en we zijn hard op zoek naar bewoners van ’s Hertogenbosch om het prototype van de WijkWizard aan een kritische test te onderwerpen. Wilt u deelnemen aan de evaluatie? Ga dan naar http://www.wijkwizard.nl/ en klik op de link.

Mocht u andere mensen kennen die geïnteresseerd zijn in het testen van deze applicatie, aarzel dan niet om deze mail door te sturen!

Bij voorbaat hartelijk dank,

Léon van Berlo

• Ad

wow, mooi man!

ik heb de meeste dingen van de evaluatie positief beoordeeld!