Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek Anja van der Griend

  • Cor van der griend

    hey

    mijn naam is cor van der griend. ik ben 33 jaar en zoek al 13 jaar naar mijn zus. het laatste wat ik van haar weet is dat ze in Oss heeft gewoont en daarna verhuist is naar Engelen. Ik ben haar kwijt en ik vind dat ze op zijn minst recht heeft op mijn excuses omdat ik haar 13 jaar geleden niet gesteund heb. zo een 3 4 jaar geleden heb ik dr nog 1x in rotterdam gezien. we hebben gepraat…het was goed maar doordat ik mijn nummer niet goed had doorgegeven was ik haar weer kweijt. ik mis haar…en als je dit zelf leest

    lieve Anja ik mis je. ik wil je terug in me leven. ik wil me familie om me heen. je bent heel belangrijk voor me en ik hou van je

    liefs cor

  • Eva

    Hoi Cor,

    Ik zag jouw berichtje dat je je zus zoekt. Als het je via deze weg niet lukt zou je je tot de Fiom kunnen wenden. Ze hebben een internetsite www.Fiom.nl. De vestiging waar je je naar kan wenden zit in Eindhoven. De kosten zijn 25 euro.

    Succes

    Eva

  • Francy de Jong

    Dag Cor,

    Mag ik vragen of jij de zoon bent van Cees vd Griend uit Piershil? En je hebt nog een zus en twee halfbroers?

    Francy

  • Cor Visser (voorheen van der Griend)

    Hey Francy

    Ja dat klopt…vertel…je maakt me nieuwsgierig

    Groet Cor Visser (voorheen van der Griend)

  • Francy

    Dag Cor,

    Ik zag nu je reactie pas, excuus voor de late reactie.

    Ik was jouw naam en die van je zus Anja aan het googlen. (De naam van je andere zus ben ik even vergeten)

    en zag dat jij ook zoekende was. Ik weet niet wanneer jij dit te lezen krijgt maar mail me eens dan kan ik wat meer vertellen.

    tpoint55@gmail.com

    Groet,

    Francy