Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pamela van Vugt

  • Pam

    Ik ben op zoek naar Pamela van Vugt.Ze heeft met haar familie 5 jaar in Aruba gewoond en is rond 2001 weer in Nederland komen wonen. Door omstandigheden zijn we het contact verloren.

    Als iemand meer weet, stuur dan een e-mail!

  • leonel

    hoi hoi ik ben jou ad tegen gekomen ik ben opzoek namelijk naar franz-robert van vugt de broer van pamela ik hoorde laatst dat ze in utrecht wonen maar waar weet ik niet ik zat met hem in de klas HAVO en woon zelf nu ook in nederland zou graag in contact met hem willem komen als je iets weet mail me aub alvast bedankt

  • mounir

    Beste pam

    ik ben ook opzoek naar pamela van vugt ook en paar maanden voor dat ze naar aruba moest had ik haar leren kennen en ben wel een beetje benieuwd hoe het nu met haar is?

    dus als jij meer info hebt van en mailadres laat me even snel weten!!!!

    Mvg

    Mounir

  • mounir

    Beste Pam

    Ik ben ook opzoek naar Pamela van Vugt.

    Ik heb Pamela en paar maanden voor dat ze weg ging naar aruba ontmoet in Den Bosch.

    We konden het zo goed met elkaar hebben, alleen jammer genoeg moest ik voor school en paar weken naar school in Belgie.

    En zo heb ik haar nooit meer gezien dus mijn vraag is zou jij mijn haar mail adres kunnen sturen als je Pamela van vugt hebt gevonden??

    Mvg

    Mounir

  • lott

    hoi,

    misschien heb je al bericht ontvangen…

    maar ik weet waar ze waarschijnelijk woont in utrecht,waar weet ik niet!

    je kan op hyves denk ik een bericht achterlaten op het profiel van franz robert van vugt. ik ken pamela van heel kort. ze was heel aardig,maar t contact van ons is over wegens woorden met elkaar!

    mvg,

    lott

  • mounir

    He lotte

    bedankt voor je bericht heb jij mischien voor mijn en mail adres of en nr???

    Greetz mounir

  • lott

    hoi, ja dat heb ik goldylocks87@hotmail.com.

    ik hoop dat ze jou niet in de steek laat…daar was ze heel goed in!!!!

    maar meisjes kunnen veranderen hoop ik!!! hoop t voor pamie wel!!!

    ze zal nu haar leven wel verbetert hebben!!!

    het kan wel zijn dat ze een vriend heeft. maar daar wil ik niet mee bemoeien,

    ik heb gemene woorden tegen haar gezegd en mn excuus aangeboden maar ze is er nooit op in gegaan.

    maar ik hoorde laats van iemand die een hele goede vriendin was dat ze een nieuw leventje in utrecht heeft overvecht waarschijnelijk…

    ik wens je succes!!!!

    groetjes lot

  • mounir

    he lotte

    He meid bedankt heb jij misschien msn wou je even wat persoonlijk vragen over pamela!!!!

  • lott

    is goed post_duifje48@hotmail.com

  • lott

    hoi allemaal die dit leest,

    ik wist niet dat dit openbaar werd gemaakt, ik weet heb vaak op contact geklikt van deze website om mijn afkomstige berichten over pamela te laten verwijderen.

    er zijn wat dingen gebeurd waar ik een hele ophef van heb gemaakt!!! was niet nodig geweest.ik zie nog steeds dat mijn berichten erop staan.

    daar baal ik van!

    ik heb nare woorden tegen en over pamela gezegd.dat was niet mijn bedoeling geweest! ik wil mijn excuses bieden.

    en let maar niet op mijn woorden over pamela. ik zal en wil pamela met rust laten.

    groeten, lott