hallo, ik wil graag weten waar mijn kater poekkie is.Hij is in juni 2005 bij een boerderij gebracht in schijndel, vlak in de buurt van het zwembad. Omdat poekkie niet kon wennen in ons nieuwe huis ( in Rotterdam) waren wij blij dat we een goed adres hadden gevonden voor hem. Maar helaas, poekkie was naar een paar weken niet meer te bekennen bij de boerderij in schijndel.Maanden lang zijn wij gaan zoeken en roepen maar nog steeds niks. poekkie heeft een chip, maar ook dat heeft geen sucses.Ik hoop dat poekkie bij een goed adres terecht is gekomen, mischien heeft iemand hem wel in huis genomen? Als dat zo is, en poekkie heeft het er goed, hoef ik hem niet terug, als ik maar weet waar hij terecht is gekomen.
Ik heb nog alle dagen spijt dat ik hem heb weggebracht, maar heeft iemand hem een liefde vol tehuis gegeven is dat goed.
poekkie is een gecastereerde kater van ongeveer 6 jaar, rood met wit. hij heeft een witte vlek op zijn rug, en zijn borst is geheel wit.Wie weet wat over poekkie? Laat het mij dan a.u.b. weten, alvast bedankt. louise