Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Forellenvijver Helvoirt

• Joop

Wie weet wat er gebeurd is met de forellenvijver Het Duinven tussen Helvoirt en Cromvoirt, op ongeveer een kilometer van de Rustende Jager?

Ging er vroeger vaak vissen. Hele rustige omgeving. Mooie natuur. Lekker vissen. Ik kwam er zondag langs en de boel was helemaal dichtgespijkerd. Geen teken van leven en het zag er naar uit dat het al langere tijd doods was. Het had een beetje de uitstraling van een uitgestorven cowboystadje. Terwijl het twee jaar geleden nog eens helemaal is opgeknapt met een terrasje en ‘restaurantje’ en alles.

• hugo

bedoel je de forellenvijver van biezenmortel? die hebben we laatst gebeld en ze zijn failliet.Joop schreef:

>

> Wie weet wat er gebeurd is met de forellenvijver Het Duinven

> tussen Helvoirt en Cromvoirt, op ongeveer een kilometer van

> de Rustende Jager?

> Ging er vroeger vaak vissen. Hele rustige omgeving. Mooie

> natuur. Lekker vissen. Ik kwam er zondag langs en de boel was

> helemaal dichtgespijkerd. Geen teken van leven en het zag er

> naar uit dat het al langere tijd doods was. Het had een

> beetje de uitstraling van een uitgestorven cowboystadje.

> Terwijl het twee jaar geleden nog eens helemaal is opgeknapt

> met een terrasje en ‘restaurantje’ en alles.

• jero

ik heb gehoord dat ze gesloten zijn ivm het niet hebben van een horecavergunning

• eric vd hove

ik heb begrepen dat de gemeente geen vergunning meer gaf, maar welke vergunning weet ik niet. ook ik vind het jammer dat deze vijver dicht is. balen……