Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

high tea Den Bosch

• Charissa

Ik heb ooit in de flair een heel leuk roze cafe/lunchroom gezien waar je heerlijke zou kunnen genieten van high tea. Het zou in den Bosch moeten zijn. Weet iemand wat ik bedoel?

Bedankt voor de reactie.

• Joop

Wellicht bedoel je Pilkington's in de Torenstraat, pal tegenover de hoofdingang onderaan de toren van de Sint Jan Kathedraal.

Pilkington's is de enige echte Engelse Lunchroom van Den Bosch.

• Charissa

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga het eens opzoeken op internet.

• Rogier

Pink Lemon mischien

• Charissa

Hoi Rogier,

Je hebt helemaal gelijk dat is wat ik bedoel. Ik weet nu ook waar hij zit dus hartstikke bedankt.

Charissa

• peggy

Hallo,

de zaak waar u naar op zoek bent heet pink lemon en zit in het centrum van den bosch.

minderbroedersstraat, geloof ik

vanaf de markt bij de perry sport het keine straatje in.

groetjes

• Carlijn

Was deze lunchroom toevallig ook heel hip? Want dan weet ik wel welke u bedoelt. Ik heb namelijk de Pink Lemon in mijn hoofd, klopt dit?

ze hebben ook een website; http://www.pinklemon.nl/

groetjes, carlijn

• M. Peeperkamp

Tegenwoordig kun je ook heel gezellig gebruik maken van een zeer uitgebreide en lekker high tea in het kleine sfeervolle eethuisje ‘t Opkikkertje aan de markt in ’s Hertogenbosch,

www,opkikkertje.com

• M Peeperkamp

Tegenwoordig kun je ook lekker en uitgebreid high tea gebruiken in het sfeervolle kleine eethuis ‘t Opkikkertje aan de markt in ’s-Hertogenbosch,

kijk op hun website voor meer info www.opkikkertje.com