Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kutvuurwerk

• Shirley

Wij wonen hier nog niet zo lang, in Den Bosch. Vindt men het hier normaal om al in november met vuurwerk te beginnen?

Onze hond wil sinds een week niet eens meer naar buiten, durft niet meer in de tuin en is vorige week tijdens het wandelen gewoon naar huis gerend!

Hij ligt nu constant onder de tafel te bibberen…..

In het winkelcentrum heb ik er meerdere mensen over horen klagen en iemand die de politie gebeld had, kreeg te horen: het heeft voor ons geen prioriteit.

Nou, in de stad waar ik vandaag kom, krijg je een fikse boete als je rotjes/vuurwerkt afsteekt op een andere dag dan 31 december.

Daar hebben we nooit ergens last van gehad met de hond.

En hier betaal je dan hondenbelasting voor? Belachelijk.

• Nanard

Ik word er ook stapelgek van. Dit jaar is het vele malen erger dan in andere jaren. Het lijkt hier Bosnië jaren negentig wel. Wat de herrie betreft dan.

Maar dat de politie er niks aan doet is kletskoek want afgelopen vrijdag zijn er in de regio Den Bosch 110 vuurwerkincidenten geweest waarbij de politie is opgetreden. In Den Bosch alleen al zijn die dag 24 aanhoudingen verricht i.v.m. het illegaal afsteken van vuurwerk. Zie bastionoranje.nl