Veghel maart 2009

Beste Buur,

Een droom is in vervulling gegaan. Een paar weken geleden zette ik in Barneveld mijn handtekening onder het franchisecontract om vanaf 1 mei 2009 a.s. in deze regio als zelfstandig Klussenier aan de slag te gaan. Vanaf die datum ben ik beschikbaar voor al uw grote en kleine klussen in en rondom het huis.

Al jaren loop ik met plannen rond om zelfstandig te worden en eindelijk is het dan zover! De Klussenier is landelijk de organisatie met de grootste naamsbekendheid. De meer dan 215 Klusseniers in Nederland zijn gedegen en onderscheiden zich van andere klusbedrijven. De lat wordt erg hoog gelegd als het om kwaliteit gaat. Klanten krijgen bijvoorbeeld garantie. De beste reclame is nog steeds je afspraken nakomen en een perfect stuk werk afleveren. Dat was voor mij een van de beweegredenen om ‘ja’ te zeggen tegen het aanbod om ook Klussenier te worden.

De komende weken ga ik gebruiken om de zakelijke start op 1 mei zo goed mogelijk voor te bereiden. De Klusseniers-bus zal een bekende verschijning in de buurt worden. Drukwerk zoals briefpapier heb ik nog niet maar met ‘plakken en knippen’ op mijn computer kan ik toch een indruk geven hoe het eruit komt te zien. Vandaar deze ‘buurtbrief’, want ik kan niet wachten.

Beter een goeie buur dan een verre vriend. Vandaar het aanbod dat wanneer u tot 1 mei 2009 een klus aanmeldt, u 10% korting op de arbeid krijgt. Noem het maar een vriendendienst. En heeft u zelf geen klus te doen maar brengt u er wel een bij mij aan -bijvoorbeeld bij familie en kennissen- dan levert u dat een mooie bos bloemen op.

Groeten uit de buurt.

De Klussenier Alex van den Bergh