Wij kochten voor enkele duizenden euro's bij Jan van Erp Badkamers filiaal Kaatsheuvel voor de badkamer. Er werd bij verteld, dat we na levering alles moesten controleren. Wij hebben gecontroleerd of alles compleet was. Toegegeven, wij hebben niet alles uitgepakt om te controleren op beschadigingen. Onze aannemer had vertraging en vier weken later werd de wastafel uitgepakt en gemonteerd.

Toen begon de ellende:

**Bij de kraan zaten geen flexibele stangen voor de aansluiting. Toen wij Jan van Erp belden kregen wij als antwoord, dat er die nooit bij zaten en we daar maar zelf voor moesten zorgen. Navraag bij andere zaken (Sanidump en Multimate) leerde ons dat de slangen er altijd standaard bij moesten zitten.Multimate dook het magazijn in en fabriceerde twee slangetjes voor ons(dat is service!!)

**Nu komt nog het ergste:De wastafel heeft een flinke scheur. Maar daar doet de fa. Jan van Erp niks meer aan. Hadden we maar eerder moeten constateren.Het is namelijk een showroommodel en het zal er al wel ingezeten hebben???! Nou zeker weten van niet!!

Conclusie:Misschien hadden we dit inderdaad eerder moeten zien, maar we hebben niet alles uit de verpakking gehaald. Ik had echter wel een vriendelijkere verkoopster en manager verwacht en enige vorm van begrip/service.

Ons zien ze nooit meer en nieuwe klanten zal ik ook zeker niet aanbrengen.

Marijn Jansen

Loon op Zand