Beste bewoners en leiding,

Toevallig kom ik op deze site ( het zal de “oude” dag zijn dat je wil weten hoe het met de een en ander is…) ;)

Wat jammer dat ik niets wist van de reunie, spreek ook niemand meer van vroeger, zie wel Joke van Veghel voorbij komen op deze site en de namen van Jose Waarma en nog een paar bekende van Hummeloord , die herinner ik mij nog.

In het huis meteen bij de poort woonde toen “De Bezempjes” .

Ik heb gewerkt op De Sprankel van 1966 tot en met 1972, toen ging ik trouwen en moest je je ontslag nemen. Even op de receptie en begon daarna aan de opleiding Kinderbescherming A in Den Bosch met Jose Waarma . Wij werkten toen op Hummeloord. Na mijn diploma ben ik gaan werken op de Eekhoorn, daar werkte ook Francy Louwers, via haar heb ik mijn man leren kennen en inmiddels zijn we al ruim 40 jaar getrouwd. Francy is getrouwd geweest met de broer van mijn man . Haar heb ik voor het laatst gezien bij het overlijden van haar ex man in okt 2011.

Lia Adams heb ik wel regelmatig gesproken omdat mijn moeder nog in Veldhoven woonde, jammer dat het contact is verwaterd. Mijn moeder is overleden en ik woon al weer 37 jaar in het westen van Brabant tegen Zeeland aan, je komt dan vrijwel niet meer in Veldhoven….

Zoals ik al schreef : ruim 40 jaar getrouwd en moeder van een zoon en een dochter. Geen kleinkinderen want de relaties van zoon en dochter zijn over…… Mijn man was scheepswerktuigkundige en voer op vrachtschepen, ik mocht ook weleens een reis mee dus in de begin jaren van ons huwelijk ben ik veel aan het reizen geweest naar zuid en midden Amerika. Toen er kinderen kwamen is hij aan de al gaan werken. Ik ben op een peuterspeelzaal gaan werken, dat heb ik ruim 10 jaar gedaan. Daarna iets heel anders namelijk promotie werkzaamheden in winkels en groothandels. Ook leuk!

Inmiddels werken wij niet meer bij een bedrijf maar zijn wel actief met het huis opknappen, lopen met de hond en lange afstands wandelingen maken. Onder andere van Maastricht naar Nice lopen in gedeeltes!!

Als ik weer eens in Veldhoven ben rij ik toch nog eens langs De Sprankel!!

Het ga jullie allemaal goed, met groet, Henny