Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kindertehuis DE SPRANKEL

  • Anita Oerlemans

    Hallo Henri,

    Volgens mij heb ik je nog op de foto. Je was zo'n anderhalf of twee jaar toen en zat op de babygroep.

    Ik was tien tot 15 jaar ouder en kwam daar vaak met de kleintjes spelen.

    Ik herinner me ook Basje nog en Claudia, die dus ongeveer zo oud als jij zijn.

    Hoop je te zien op de reunie

    Groeten, Anita

  • Anita Oerlemans

    Hallo Philippe,

    Ik herinner me jullie drieën wel van de Bosgalm. Jullie waren wat jonger dan ik. Ook Peter Nagtzaam en Gonnie herinner ik me. Hoop je te zien op de reunie

    Groeten, Anita

  • Anita Oerlemans

    Hallo Gerrie,

    Leuk je hier te treffen. Eigenlijk was ik je naam vergeten, maar nu ik hem las, weet ik het weer. Ik heb je nog op een foto staan, op kamp in Udenhout. Van dat kamp heb ik ook foto's van Bart en Ina en meneer Peter.

    Zien we elkaar op de reunie?

    Groeten, Anita

  • Betsie Verlienden

    Hallo,

    Wat leuk een reunie voor " sprankelbewoners/ oud medewerkers.

    Ik ben Betsie Verlienden en heb als groepsleidster gewerkt op Hummeloord en Pinnokkio van 1972 tot 1980.

    Ben destijds begonnen als stagiere op de Heidehupper bij zr.Myriam,Jan,liesbeth en ?

    Kort daarna overgeplaatst naar Hummeloord.

    Ik kan me vooral nog veel herinneren van de kinderen van toen,de allerkleinste zaten daar.vooral namen als Claudia M,Henri en Ria B.Pim L.Moniek D. En vele andere.

    Heb ook nog veel foto's uit die periode.

    Ook zou het leuk zijn oud- collega's te zien,met een aantal hebben we nog steeds contact. Gr Betsie Verlienden.

  • Betsie Verlienden

    Hallo Henri.

    Als je wilt kan ik je in contact brengen met Els,dat is denk ik de persoon die je zoekt.

    Wij hebben nog steeds contact.

    Gr. betsie Verlienden.

  • Corry Smans

    Hoi Ik heb ook op de Sprankel gezeten. Samen met mijn broers en met zus Jet. Ik ken Anita en Nico ook nog wel de rest niet.

  • Doortje Kloppers-Schoonbeek

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Doortje Kloppers (voorheen Schoonbeek). Ik heb samen met mijn broer Willem en zus Sirie op de Bosgalm gewoond vanaf mijn 7e tot mijn 10e jaar. Dat is alweer 31 jaar geleden (erg he!!!). We hebben er dus gezeten in de jaren 1980 tot 1983 denk ik zo. Kreeg van Sirie door dat er een reünie georganiseerd wordt. Ben erg benieuwd eerlijk gezegd hoe het iedereen vergaan is die we in die jaren hebben ontmoet en waar we mee in huis hebben gewoond.

    Ik ga snel kijken op het forum!!

    Groeten,

    Doortje

  • TheavandeMeerakker

    Beste mensen, ik heb op de Bosgalm gewerkt van 1980 en 1984 en heb de kinderen uit die tijd nog vaak in gedachten Leo, Perry, Serge, Sirie, Willem, Doortje, Corry, Quincy, Clide , Henk, Marco .

    Ik werkte er met Coleta, Peter, Els ,Paula, Moniek, Ada, Roel

    Ik ben benieuwd wie ik op de reunie ga treffen.

    groet Thea

  • Nathalie Hexspoor

    Beste Henri Bolte/ Henri Dahlem,

    Binnenkort is er een reunie van de Sprankel, te weten op 30 juni 2012.

    Jij wordt gezocht!

    Meld je aub snel via mailadres: desprankelveldhoven@gmail.com.!!!

    Groet,

    Nathalie Hexspoor

  • marrie uijterlinde

    hallo allemaal, wat leuk kom ik zomaar een aantal namen tegen van kinderen die destijds op de bosgalm hebben gewoond. ik was daar leidster in de jaren 70 ik heb daar 5 jaar gewerkt. kinderen Ekstein, kinderen Brocca en Eduard van Oevelen zijn zelfs nog bij mij op vakantie geweest op de boerderij.

    ik hoop dat jullie ook naar de reunie komen ik ben benieuwd hoe het jullie is vergaan. en ik neem foto's mee van toentertijd. tot dan.