Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kindertehuis DE SPRANKEL

  • Thea Kapteijns

    Hallo mijn naam is Thea Kapteijns en heb van 1972 tot 1957 op

    Hummeloord gewerkt.

    Heb hele leuke foto's van de kinderen.

    Was een supertijd.

    Liefs Thea

  • Thea Kapteijns

    Mijn vorige berichtje was niet goed dus begin ik opnieuw.

    Ik ben Thea Kapteijns en heb op Hummeloord gewerkt van 1972 t/m 1975.

    Samen met Ans van de Heijkant,Agnes Vekemans, Marion Kas, Betsie Verlienden,

    Ans Gloudemans, Gerda Janssen, Maria van de Broek, José Waarma, Marianne van

    Rumund, Els van de Ven, en Ine.

    Weten jullie dat Dhr. Marcelis nog pastoor is geweest in Deurne en in Januari 2007 is

    overleden. Ik heb zijn bidprentje nog.

    Ik heb een hele mooie tijd op Hummeloord gehad samen met mijn lieve collega's.

    De kinderen die bij ons op de groep zaten zijn;

    Edwin, John, Heintje Bl., Erwin, Petra, Ria en Henri B, Werner van de P., Pim, Silvie,

    Anita, Carla, Patrick, Basje, Keesje als baby, Marjanneke,Bianca, Antwan van L.,

    Francisca, Ans, Annie en Sjefke , Bianca, Sandra, Claudia, Susan, Christientje,

    Wensley, Corry, Johan, Francis, Diana,

    Hiervan heb ik nog mooie foto's.

    Hopelijk zie ik jullie allemaal op 30 juni op de Reuni.

    Tot dan!!!!

    Liefs Thea Kapteijns

  • jet smans

    jet zusje van margie en corry smans

  • Rob Elberse

    wil meer weten over reunie

  • Antoinette marcé

    hallo

    Ik vind het heel leuk dat er een reunie komt, heb vaak gedacht hoe het iedereen verder vergaan is.

    Mijn vraag is hoelaat de reunie begind omdat ik net deze dag een wekendje tot maandag weg heb geboekt.

    Lijkt me wel leuk om toch even te komen en herinderingen op te halen.

    Gr Antoinette

  • alda willms lutters

    hallo allemaal

    Ik ben heel wat bekende op de lijst tegengeomen en hoop jullie zaterdag ook te ontmoeten.

    Ik heb van 1970 tot 1982 op de sprankel gewerkt .

    ,eerst 1jaar bij donald duck en daarna op de \bosgalm

    foto suit die tijd heb ik voldoende en zal deze meebrengen.

    groetjes en tot zaterdag Alda

  • Chris van der Veeken

    Jaren geleden , en dat geldt voor velen als je nu boven de 50 bent , heb ik als groepsleider op de Sprankel gewerkt.

    Wij gingen daar naar toe vanuit Het Zonneke , te Boxtel.

    Mijn collega's uit die tijd waren : Mariëlle Vijverberg , Marianne v Krimpen , Nathalie Chondrioganus , Lonie , Mon Munnecom.

    Het zullen er wel meer zijn geweest . De naam van de groep was de Tjaster : een samenvoeging van Tjalk en Twister , 2 oude groepsnamen vanuit Het Zonnke.

    Heb met veel plezier daar gewerkt maar door een hernia ben ik daar weg gegaan.

    Enkele jaren geleden ben ik daar nog een keer geweest maar zag wel dat er veel veranderd is (extra verdieping , vroeger laagbouw)

    Ben nu werkzaam in de sport (=voetbal) en werk als sportverzorger / masseur in het betaalde voetbal t.w. NAC Breda en de KNVB.

    Heb op dat vlak veel meegemaakt en nog al wat landen en stadions bezocht , zelfs de Olympische Spelen in Beying heb ik van zeer dichtbij mee mogen maken ,

    Ik wens een ieder een hele fijne reunië , groetjes

    CHRIS

  • annie van grieken

    Hoi allemaal,af gelopen weekend zaterdag 30-6-2012 was er weer een reunie voor alle bewoners en leiding.

    Jammer dat er van de eekhoornser maar 3 bewoners waren dat waren gerry francine en ik ( annie ) leiding

    Antoinette en nog wat andere bewoners die naar ons er zijn gekomen ,die namen weet ik niet meer.

    maar mochten jullie het leuk vinden van de oude lichting om toch nog een keer bij elkaar tekomen laat het dan even weten lijk ons best wel weer eens

    leuk om tehoren hoe het met jullie gaat?

  • Eric de Jong

    Hoi,

    Ik heb ook op de sprankel gezeten rond periode 1977/78. Ben al een paar keer op zoek geweest naar medebewoners van toen maar nog niet iemand gevonden.

    Ik ken alleen maar 1 naam meer Ronald van Poppel. Ik weet niet eens de naam van het gebouw meer waar ik zat.

    Het was het eerste gebouw na het hoofdgebouw dus na het weggetje naar boven links. Keek uit op voetbalveld.

    Maar goed als iemand mij kent neem aub ff contact met me op.

    Nu wilde ik zaterdag as op het terrein gaan kijken maar weet niet of je er zomaar op kan. Weet iemand dat hier toevallig?

    Eric de Jong (broertje Dave de Jong zat bij de kabouters)

  • MONIQUE MASOLIJN

    ik heb in de sprankel gewoont samen met mn zus corrie masolijnik geloof vanaf 1975 tot in de jaren 80 ,ik ben op zoek naar foto,s van die tijd hoe kom ik daaraan als die er zijn ?bvd monique masolijn