Beste Annie,
Ik weet niet wat jij je pupillen allemaal leert, maar recht door zee is daar zeker niet 1 van. Tenminste, niet een geslaagde.
Ik als 1 van haar kinderen, denk dan ook zeker dat ik recht door zee ben door aan te geven dat ze eerst maar eens naar haar kinderen moet zoeken, voor zij zich bezig houdt met andere. (Of wist je soms niet, dat ze kinderen had?!)
Beste Annie… als 1 van haar kinderen denk ik dat ik meer recht van spreken heb, dan jij als een van haar vele leermeesters.
Na jou aanraden, ben ik toch eens gaan denken…. En wat mij keer op keer verbaasd, is dat jij als buitenstaander, een oordeel over iemand kan hebben zonder daar de feiten van te weten. Weet niet zeker of je dan wel een duidelijk voorbeeld bent van een leermeester. Aangezien je je pupillen niet leert dat een verhaal 2 kanten heeft.
Buiten dat vind ik het wel heel erg onbeschoft, dat jij als buitenstaander het lef hebt om aan te geven dat ik onzin uitkraam… Ken jij het verleden van mijn moeder,door feiten…. of door een verhaal?!
Al met al beste Annie… lijkt het mij verstandig, dat JIJ maar eens goed nadenkt voor dat je onzin uitkraamt. Aangezien, en ik herhaal weer, je de feiten niet kent!
Als mijn moeder en jij eens proberen om wel een keer om de brein heen te draaien (Wat dat ook mag inhouden), misschien zien jullie het licht en denken wel 2 keer na voor je het bericht plaats of reageert, met een onzin bericht.
Zoals je kunt zien beste Annie…. Ben ik niet erg blij met je reactie. Maar ik denk dat ik nu wel duidelijk genoeg ben geweest.
Ik ben erg benieuwd of je mans genoeg bent om te reageren.
Met vriendelijke groet,
1 van haar bloedeigen kinderen.