Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kindertehuis DE SPRANKEL

  • Albert van Kooten

    Hallo , Heb in de Sprankel gewoont van 1967 tot 1973 onder de naam Abdullah Hurkens . Ik ben daarna adopteert geworden van de Familie Gankema uit Roosendaal .

  • Abdullah Hurkens

    Ik heb in de Sprankel gewoont van 1966/67 tot 1973 , vanaf 1 jaar tot 6/7 jaar jong . Mijn Vader komt uit Marokko maar heeft in die tijd in Eindhoven gewoont . Ik ben nu op zoek naar hem en hoop dat misschien in een archief van de Spankel zijn naam en andere informatie nog te vinden is ! weet iemand hier of er een archief is en wie ik in contact komen kan met de betreffende instantie . ..? …Alvast bedankt voor de info.

  • Hubert Bekkers

    Heb op de Sprankel vanaf 1961 tot ong. 1967 gezeten. Zat in afd. Donald Duck, met mijn broertje Ronald en zusje Ingrid. En we zijn van indische afkomst. Misschien dat iemand mij hiervan herkend.

  • ans trum

    beste abdullah

    je kunt het beste naar de kinder bescherming gaan

    die weten meer en geven je de info

    sucses met je zoek tocht ik hoop dat je hem vind

  • Jacqueline Knoops (van Kessel)

    Hoi Dionne

    Dat is een hele tijd geleden zeg.

    Ik heb in de tijd dat jij op de Heidehupper zat daar ook gewoond.

    Ik heb daar gewoond van 1980-1981 tot 1985-1986 in de tijd van Ancilla en Jean-Paul , Anita en Rene, Ursela en Brain, Andre , Roy, Orfeo , Benny

    De leiding was toen Herman, Marian, Yvonne en Annemiek

    Ik heb er een hele fijne tijd gehad en ik kan me jou met je broertje Fabian nog wel herrinneren

    Hopelijk gaat het je goed.

    Groetjes Jacqueline Knoops ( van Kessel )

  • monique masolijn

    heb ook op de sprankel gezeten vanaf mijn 1 ste of 2 de levensjaar

  • Elly

    Neem hier eens een kijkje?

    https://www.facebook.com/#!/groups/desprankel/

  • Joke van Vegchel

    Dag Hubert.

    Ik ben Joke en was van 1965 tot eind 1969 groepsleidster op Donald Duck.

    En herinner jou en Ronald en Ingrid nog goed.

    Een tip: 30 juni 2012 is er een reünie voor Sprankel bewoners en werkers, wie weet tref je daar meer bekenden.

    Groetjes Joke

  • Tonieke Snelder

    Dag Bas,

    Ik was staflid op de Sprankel en heb je meegemaakt op Okki/ Pinokkio, waar je samen met Jan Peter zat.

    Je woonde later op het Prinsessenpad bij Oom Henk (overleden) en tante An, (met haar heb ik nog contact. Is inmiddels 84 jaar). Liny Janssen, groepsleidster ‘dging met jullie mee’als medewerkster.

    Ik ben benieuwd hoe het met jou, Jan Peter en Ingeborg en je zus Marina (?) gaat.

    30 juni is er een reünie gepland.

    Kijk op faceboek bij Nathalie Hexspoor, die het organiseert.

    Ik hoor graag van je hartelijke groet

    Tonieke Snelder

  • Tonieke Snelder

    Dag Annie,

    Even een berichtje.

    Weet je dat er 30 juni een reünie is van de Sprankel?

    Wil je Bert en Anita daarover ook informeren.

    Nathalie Hexspoor organiseert het.

    Wie weet zien we elkaar daar

    hartelijke groet

    Tonieke Snelder